FANDOM

Myśliwy pomaga swojemu przyjacielowi rozwiązać serie morderstw, aby uzyskać pomoc w nowym zleceniu.

Streszczenie Edytuj

Myśliwy dostaje zlecenie upolowania Smoka, jednak do wyprawy potrzebne są fundusze i zaopatrzenie. Udaje się do swojego przyjaciela, zamożnego obywatela miasta, aby poprosić go o wsparcie. Jego przyjaciel ma własne problemy, w mieście mojawił się morderca, jako że bohater jest tropicielem przyajciel prosi go o pomoc w śledztwie. Ofiary morderstw odnajdywane są w dziwnym stanie ich skóra jest sina. Myśliwy sprawdza dostępne tropy, które wskazuja 3 mozliwych podejrzanych, chudego grabarza, bogatego obywatela oraz liściojada nienawidzącego ludzi. Jednak mając oko na całą trójkę znów zostaje popełniona zbrodnia.

Bohater z pomocą przyjaciół idzie za tropem i trafia do opuszczonego budynku w którym morderca zabijał ofiary, po zbadaniu otoczenia okazuje się że przeprowadzał na nich eksperymenty. Myśliwy zastawia pułapkę na morderce, udaje mu sie jednak uciec ale zostaje ujawniona jego tożsamość, to dawny mentor bohatera.

Bohater podejmuje się wyzwania stawienia czoła swojemu byłemu mistrzowi i prowadzi niebezpieczną grę ryzykując życiem swoim i swoich przyajciół. Myśliwy przypiera swojego przeciwnika do muru aż udaje mu sie go dopaść. Okazuję się jednak że ostatnią ofiarą była matka jego przyjaciela, którą zastają martwą w jego domu. Przyjaciel po wszystkim dotrzymuje słowa i daje bohaterowi wszystko czego potrzebuje.