FANDOM

Inkwizytor - Urodził się w małej osadzie u początku cywilizacji. Był założycielem i przywódcą potężnej organizacji Inkwizycji. Nosił w sobie duszę Wężowego Boga Uroborosa, który często przejmował kontrolę nad jego świadomością.

Dzieciństwo Edytuj

Wychował się w spokojnej osadzie, która nie znała pojęcia wojny. Pewnego dnia w lesie natknął się na jaskinię, wszedł do niej i usłyszał syczący głos. Nie wiedział skąd pochodzi, jednak zaczął często odwiedzać jaskinie słuchając opowieści głosu. Z biegiem czasu jego myślenie zmieniło się i zaczął dostrzegać jak prymitywne życie wiodą. Zakorzeniła się w nim wizja przywódcy.

W osadzie próbował przejąć władzę , przedstawiająć swoje poglądy, jednak jego słowa zostaly zmieszane z błotem i stracił w oczach wszystkich mieszkańców, ojciec zaczął podejrzewać skąd wzięły się pomysły chłopca. Opowiedział chłopcu historię o wielu światach gdzie każdy z nich ma swojego boga opiekuna, dawniej bogowie współpracowali, aby stworzyć życie, jednak jedna para bogów migała się od obowiązków i przeszkadzała innym, Była to para wężowych Bogów. Bogowie którym kończyła się cierpliwość postanowili pozbyć się żony Wężowego boga. Wąż poprzysiągł zemstę bogom i do dzisiaj krąży po świecie i kusi ludzie aby mu pomogli w zemście.

Następego dnia udał się do jaskini i poprosił o ukazanie swego oblicza przez tajemniczy głos. Z cienia powoli wyłoniła się postać olbrzymiego węża, przedstawił się jako Uroboros i opowiedział mu swoją wersje historii. Miał inny pomysł na dzieła bogów, zamiast być dla nich opiekunem chciał by oddawali mu cześć jako stworzycielowi, jego bracia przerażeni tym pomysłem zabili jego żonę aby nie mógł dążyć to stworzenia niewolników. Porównał swoją sytuację do sytuacji chłopca którego również wszyscy ignorowali i jego pomysły, jedyne czego chce to odnaleźć zabójce swojej żony.

W ciągu roku warunki klimatyczne bardzo się pogorszyły, nastała wielka zima, ludzie ginęli od zimna. Uroboros przekonał chłopca że jedynm ratunkiem będzie udać się do innego świata, jednak w tym celu musi mu oddać swoje ciało do użytku, Chłopiec zgodził się bez wahania chcąc ocalić swój lud. Na drodze stanał im wilczy Bóg, który był opiekunem planety

Więcej z Fandomu

Losowa wiki