FANDOM

Gileon "Leo" Hellins - sławny myśliwy, poważana osoba w mieście Hellins. Vermiculo. Lubił elegancki ubiór.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Leo był sierotą, znalezioną przez myśliwego. Zamieszkał wraz z jego żoną i córką Adą. Myśliwy zaczął uczyć go polować, żeby w przyszłości mu pomagał. Pewnego dnia gdy stary myśliwy był na polowaniu wysłał do chaty Leo aby zaniósł zdobycz. Gdy dotarł do chatki, zobaczył rozgrabioną chatę a na środku w kałuży krwi żonę myśliwego. Ada schowała się piecu dzięki czemu uratowała życie. Leo korzysając z umijetnosci tropicielskich odszukał bandytów i zabił ich. Postanowił sobie że nigdy nie będzie biedakiem podatnym na ataki bandytów, dlatego gdy dorósł przeniósł sie do miasta i tam wiódł dostatnie życie polując na wyjątkowe zwierzęta i sprzedając trofea kolekcjonerom.

Purpurowy jegomość Edytuj

Będąc właścicielem karczmy, mieszkał w jednym z mieszkań wynajmowanych gościom na nocleg. Pewnego razu odwiedził go z propozycją starszy człowiek z propozycją polowania. Zlecenie było bardzo tajemnicze, celem było stworzenie o którym nigdy nie słyszał, "Smok". Zleceniodawca też miał pozostać anonimowy, co zaczęło sie wydawać dla Leo bardzo podejrzane, mial już wiele nieprzyjemności biorąc zlecenia od szemranych typów, dlatego nalegał że chce poznać zleceniodawce. Aby go przekonać, mężczyzna zaprosił go wieczorem do rozbitego za miastem obozu.

Wieczorem Leo przybyl do obozu i zobaczył Adę również w purpurowym mundurze. Grupa należała do organizacji nazywającej siebie Inkwizycją. Ada przedstawiła mu dotychczasowe informacje jakie zebrała oraz to że początkowo zlecenie otrzmał jej ojciec, niestety z niewyjaśnionych przyczyn zaginął. Leo znając metody starego myśliwego wyruszył do jego chatki, w poszukiwaniu notatek. Znalazł w nich zebrane informacje, które mówiły że o podobnym stworzeniu krążą legendy na wyspach Furamingo. Wraz z Adą wyruszyli w stronę wysp.

Wyspy Furamingo Edytuj

Nim dotarli do wysp, spedzili troche czasu w lesie tzw. Liściojadów, była to rasa stworzeń podobnych do ludzi jednak ich organizm był bardziej zbliżony do rośliny. W Hellins mieszkało sporo Liściojadów, więc nie było to dla Leo nowością. Okolica ta była w stanie wojny z cesarstwem dlatego po lasach krążyło sporo bandytów, napadających na ludzi. Leo będąc doświadczonym myśliwym, w porę zauważył zasadzkę i odwrócił ją na niekorzyść bandytów i razem z Adą pojmali ich przywódcę, którego związanego zawiezli na wyspy. Tam spotkali się z guru Musiwynem. Opowiedział on im historię ojcowskiego drzewa które było ich najświętszym skarbem, lecz smok spalił je lata temu stając się ich największym wrogiem, wskazał im miejsce pobytu smoka, w wielkiej górze za zamarzniętym jeziorem. Jako pokutę kazał więzniowi udać się razem z Leo i Adą.

Smok Edytuj

Leo wytropił smoka i odnalezli go w wielkiej jaskini. Smok okazał się rozumną istotą i podjął rozmowę z Leo. Jednak Ada miała inne zamiary niż mówiła początkowo, jej celem była stara księga spisana przez Smoka, gdy próbowała ją wykraść Smok wpadł w gniew i rzucił się na nich wpadając w przygotowaną wcześniej zasadzkę, został zasypany pod gruzami zawalonej jaskini. Leo i Ada rozstali się w niezgodzie, Ada wróciła do swego zleceniodawcy, a Leo wraz z ich towarzyszem do Hellins.

Atak na Hellins Edytuj

Po powrocie zastali miasto pełnego cesarskich żołnieży, którzy mieli rozkaz pojmac wszystkich liściojadów, a burmistrz miasta nie stawiał wobec nich żadnych oporów. Leo jako wpływowa osoba został wpuszczony do Ratusza aby porozmawiać z burmistrzem. Jednak burmistrz wściekły na niego postrzelił go z kuszy i kazał wyrzucić do rzeki. Ranny Leo został znaleziony i opatrzony przez barmana swojej karczmy Carana, który równiez był liściojadem. Opowiedział mu że to prawdopodobnie ma coś wspólnego ze starszym mężczyzną który przybył do niego ze zleceniem, dlatego kazał go śledzić aby dowiedziec sie ska przybył. Leo postanowił złożyć wizytę swojemu bylemu zleceniodawcy i upomnieć się o należną nagrodę.

Dwór Inkwizytora Edytuj

Przybył na dwór przedstawiając się kim jest i informując że przybył po należną nagrodę. Po kilku dniach w posiadłości spotkał się z Inkwizytorem i stoczył z nim walkę ginąc przy tym z jego rąk.