FANDOM

Ehraar - bandyta polujący w lasach Vi'dta-Thoh, ruszył na polowanie na smoka razem z Leo, bronił Hellins przed nieśmiertelnymi wojownikami.

Historia Edytuj

Napady Edytuj

W czasie wojny z cesarstwem napadał ludzi wraz ze swoją grupą, przygotowywał na nich zasadzki, rabował z dobytku i najczęściej zabijał. Oficjalnie był ścigany jako przestępca mimo, że działał dla dobra swojego ludu, skradzione dobra oddawał swoim pobratymcom w biednych osadach. Podczas jednej z zasadzek natknął sie na Leo i Adę. Jako że nie mieli przy sobie nic cennego, uwięził ich planując oddać dla okupu. Zanim zdążył wykonać swój plan został sam schwytany przed oddziały głownego wojska Yoh-Dain'dcha. Trafił do głownej wioski swojego ludu na wyspach Furamingo, gdzie dostał misje ułaskawiającą, miał towarzyszyć Leo w polowaniu na Smoka.

Polowanie na Smoka Edytuj

Podczas polowania zaprzyjaznił się ze swoim byłym więzniem i nie raz pomógł mu podczas tropienia, pokazał mu też wiele sposobów na zbieranie śladów. Jeden od drugiego zdobył wiele praktycznych umiejętności. Ehraar był pomysłodawcą pułapki zastawionej w jaskini Smoka, która miala wysadzić korytarz i zasypać Smoka. Spotkawszy stworzenie okazało się że jest to inteligentna istota, opowiedział on historię ludu Yoh-Dain'dcha, jakoby wcześniej mieli być podobni do ludzi jednak zaczęli sie pożywiać owocami starego drzewa które zmieniło ich organizm w roślinny. Nie wszystko poszło zgodnie z planem, Ada miała swój własny cel w wyprawie i pragnęła jedynie wykraść starą księgę Smoka. Gdy ten sie zorientował rzucił się na nich wpadając w pułapkę.

Obrona Hellins Edytuj

Po polowaniu wraz z Leo wrócił na wyspy Furamingo jednak zastali tam jedyine wypaloną ziemię i wybitych do nogi wszystkich mieszkańców. Nie wiedząc co teraz zrobić Leo zaproponował mu udac sie do Hellins, w jego mieście żyli Liściojady ja ich nazywano potocznie, byli to przedstawiciele jego rasy, mieszkający w mieście. Razem z Leo wyruszyli do Hellin, ale tam również zastali pogrom, Cesarscy żołnierze mieli rozkazy pojmać każdego Liściojada.