FANDOM

Ada - Wychowywała się razem z Akumulipherem, chciała zostać myśliwym, ale ojciec całą uwagę skupiał na adoptowanym chłopcu. Chcąc udowodnić ojcu że nie jest tylko delikatną dziewczynką dołączyła do organizacji, która miała za cel wprowadzić porządek i zwiększyć kontrolę nad ludźmi. Idee które jej przedstawił Ares przesłoniły wszystko inne i poświęciła się realizacji jego planów, jednak pomagając Akumulipherowi rozwiązać zagadkę morderstw, zaczęła mieć wątpliwości w słuszność sprawy, która niesie śmierć niewinnym ludziom. Ostatecznie sprzeciwiła się rozkazom doceniając wolną wolę innych ludzi.

Historia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Wychowywała się razem z Leo, który został przygarnięty przez jej ojca. Od dziecka starała się dorównać nowemu bratu, którego ojciec uczył tropienia. Ada próbowała ich naśladować, ale zwykle kończyło się to tym, że coś zepsuła i ojciec srogo się na nią denerwował. A im bardziej się denerwował tym bardziej chciała mu udowodnić swoją wartość.

Pewnego dnia, do ich chatki pod nieobecność ojca i Leo, zjawili się rabusie, sterroryzowali dom i bili matkę aby dowiedzieć się gdzie schowała drogie rzeczy, kiedy nie odstali żadnej odpowiedzi zabili matkę, a Adę wzięli, żeby sprzedać jako niewolnicę. Ich śladem podążył Leo, wytropił bandytów i zabił ich. To wydarzenie zmieniło Adę, zaczęła inaczej postrzegać świat i zauważać cierpienie. Kiedy Leo opuścił ich dom ona również długo nie została na miejscu i wyruszyła w świat.

Inkwizycja Edytuj

W trakcie swoich podróży z miasta do miasta, spotkała mężczyznę który w pojedynkę pobił miejscowych łobuzów i dał im do zrozumienia że mają się w tym miejscu nie pokazywać. Ada była pod wrażeniem bezinteresowności mężczyzny i pochwaliła jego interwencję. Mężczyzna miał bardzo przekonującą ideologie, założył organizację aby zapobiegać nowym przestępcom, chciał wprowadzić rządy twardej ręki, ograniczając wolność i sprawować jak największą kontrolę nad ludźmi nie dopuszczając do tworzenia się myśli przestępczych. Były to radykalne metody ale Ada uwierzyła mu i chciała również przyczynić się do tego planu. Mężczyzna przedstawił się jako Ares, od tej pory była częścią jego organizacji która nazwał inkwizycją. Nauczył Adę walki oraz jak przekonywać ludzi do swoich racji, głownie za pomocą szantażu. Ada od tej pory wędrowała po świecie werbując agentów i poszerzając wpływy organizacji, która interweniowała pozbywając się przestępczości w zarodku.

Tajna misja Edytuj

Po wielu latach służby w inkwizycji, dostała tajną misję od Inkwizytora, miała znaleźć człowieka który potrafiłby odszukać pewne stworzenie, posiadało ono cenny zwój, a zawarte w nim informacje interesowały osobiście inkwizytora i były niezbędne do rozwoju organizacji na skalę globalną. Nie odstała informacji na temat zawartości zwoju, ale w pełni lojalna zobowiązała się wykonać zadanie. W pierwszym momencie skierowała się do swojego ojca aby ten wytropił stworzenie, jednak zwykł on pracować sam i nie miała kontroli nad tym co robi, nie dostawała od niego żadnych znaków od dłuższego czasu, dlatego postanowiła zwrócić się do drugiej zaufanej osoby, Leo.

Wysłała do niego skarbnika inkwizycji, aby go przekonał, wiedziała że Leo największą wagę przywiązuję do pieniędzy. Spotkała się z nim również osobiście i wytłumaczyła mu sytuację. Leo zgodził się jej pomóc. Znalazłszy notatki ojca udali się na wyspy Furamingo. Tamtejsi ludzie znali legendy o stworzeniu zwanym Smokiem.

Razem z Leo i ich nowym towarzyszem wytropili Smoka w jaskini pod wielką górą, wykorzystała ona Ehraara który postanowił wypytać Smoka o jak najwięcej faktów związanych z jego ludem. W tym czasie wykradła stary zwój który był w posiadaniu smoka. Jej spisek został odkryty i smok zaatakował ich. Udało im się opuścić jaskinię ale w tym momencie ich drogi się rozeszły. Ada wróciła aby przekazać zwój Inkwizytorowi.

Zdrada Edytuj

W drodze powrotnej jej ciekawość wzięła górę i zajrzała do zwoju lecz nie mogła odczytać języka którym był pisany. Inkwizycja posiadała placówki w których przetrzymywali uwięzionych ludzi robiąc na nich badania. Ada znała tam jedną dziewczynę która rysowała dziwne znaki i czasami mówiła w różnych językach. Zaniosła do niej zwój a ta zobaczywszy pismo kazała jej schować go tak aby nikt nigdy go nie odnalazł. Nabrała podejrzeń co do prawdziwej tożsamości Inkwizytora i postanowiła najpierw przeprowadzić małą obserwację jego twierdzy na pustyni. Odkryła, że w lochach więziony jest jej ojciec nocą udała się mu na ratunek, ale była to pułapka, gdyż skarbnik odkrył jej zdradę i wtrącił również do lochu a jej ojca zamknął w klatce na śmierć głodową.

Śmierć Edytuj

Po miesiącach zjawił się Leo, uwolnił ją lecz ni obyło się bez walki, Ada została ciężko ranna i nie przeżyła ucieczki, po jej śmierci Leo ruszył po zemstę do inkwizytora. Po starciu z nim okaleczony wrócił, aby skonać obok niej.